Pasení - super výlet za ovečkama

15.05.2008 23:59

Článeček máme půjčený od NAPIRAI než si ho panička přepíše,aby vypadal jako že je náš :o)Proto se tady děkuje vlastně nám :o))))

 

VŠECHNY FOTEČKY SE ZOBRAZÍ KLIKNUTÍM NA OVEČKY

fotky pasení 1                                         fotky pasení 2                     fotky pasení 3

Obrazek Obrazek Obrazek

Za foto umění děkuji Vlaďce a Lukymu s Dádou

 

Jednoho krásného dne,kdy už jsem nevěděla co ještě s Adélkou nezkusit,mě napadlo pasení.
S koněm jí to šlo,tak jsem chtěla vyzkoušet ovečky.
To jsem ani netušila jaký problém je tady najít někoho, kdo by se tomu věnoval a školil takové neznabohy jako jsme my.
Našla jsem na internetu Lukáše Vaňourka z Velkého Boru,vyměnili si pár meilů a bylo rozhodnuto.Ještě když jsem viděla Lukyho stránky,tak si říkám,dobrej borec,tam to bude fajn,a taky že bylo.
Holkám jsem řekla instrukce,termín,domluvily si podrbnosti a hurá jedeme na školení.

 
 

Obrazek

 


Po počátečních infarktových stavech jsme nakonec opravdu i vyrazili,ale myslela jsem že mě omejou.2 dny před odjezdem mi komplet změnily deffčata plán,jedna si nic nepamatuje :-) to je ale ta lepší varianta a další zjistila 2 dny před odjezdem, že vlastně nemá peníze,tak nemůže jet.Ha ha

Ve středu už jsme se srazily u Ivči doma,kde jsme přespaly a ráno vyjížděly směr Šumava.Samozřejmě jsme auto balily potmě noci,ale to ještě nebylo vše.Asi kolem půlnoci jsme zapojovaly vozík za oktávu a nevěděly jestli to bude pasovat,nebo ne :-))) Je tam potřeba nějaké redukce,kterou naštěstí Johan našla,ale i tak,zkoušely jsme světla,blinkry a blikalo komplet všechno :-) Nedovedete si představit 4 baby,jak zapojují vozík a kolem běhají ztřeštění psi,bliká celé auto.....Ale jsme holky šikovné,takže jsme vše zapojily jak má,nabalily auto a mohly vyrazit.

Ráno kolem 6 jsme vyjížděly.Samozřejmě,my co jsme spali dole jsme kafrali do půl třetí ráno,takže spánek nic moc.Doufala jsem jen že holky nebudou spát a budou mě bavit.

Nezklamaly,bavily mě opravdu celou cestu a to takovým brutálním způsobem,že jsem se smály a cesta nám hrozně rychle utekla.
Párkrát jsme zastavovaly na venčení jak nás tak pejsků,u 9 křížů jsme si daly kafe za 10,- :-))
Potom jsme kapánek zazmatkovaly s výjezdem z dálnice a raději koupily mapu, protože ta co jsme vytiskly z internetu se nám nějak nepozdávala.

Ale trefily jsme super až na místo,žádné velké zmatky nenastaly.

V autě se probírala klasická témata.Psi a pak chlapi.Zase jsme se nasmály.
Dostala mě ale Johana,která se snaží mluvit slušně a své nadávky má předělané k obrazu svému,takže když z ní vypadlo " u všech chlebů!" musela jsem málem zastavit.

To jsem netušila co mě ještě za ty 4 dny čeká všechno za slovní spojení."Prokrindapána,to jsem už neslyšela létapáně" a podobné.(Vše má na triku Johana s dlouhýma nohama) Ve škole jí prý říkali železobeton.....nechápu :-)

Druhá co mě dostávala do záchvatů byla Iva,zásadně si slečna nic nepamatuje,já už začala pochybovat o svém zdravém rozumu,ale nakonec jsme přišly na to,že opravdu neví.
Ano,Ivana neví,nepamatuje si ani to co jsme spolu probírali i 3x!!Jak říkám,zamilovaná baba = konec světa!
A ta její hláška "To slyším poprvé " mi trhá žíly.Ale celkem se chytla a úspěšně vede žebříček slovních přestřelek mezi námi.

No a Vlaďka...klasika,to je no comment,pohodová jako vždy.A s ní to je pořádný sviják,o tom žádná :-)

Po příjezdu jsme byly unavené,ale převlíkly jsme se,vytahaly věci z auta a psy z vozíku a šli s Lukášem poprvé pást.

Strašně nás to chytlo,že jsme na únavu z cesty rychle zapoměly a byly unešené, že můžeme se psy být u ovcí(u nás na Moravě vzácnost)

Lukáš a Dáda se o nás perfektně starali,vysvětlovali nám neznabohům co a jak,mnohdy i několikrát,za to se omlouvám,chápu,že to muselo být náročné ustát věčně ukecané,vysmáté baby a ještě k tomu laiky, kteří ví o pasení tolik asi jako běžný člověk o způsobu startu rakety do kosmu.

Po pasení jsme se hezky ubytovali v hájence,začali Lukymu a Dádě okupovat lednici,kuchyň,pokoj a prostě vše,ale cítili jsme se tam skvěle,jako doma,že počáteční stud a zábrany velmi rychle opadly a celé 4 dny jsme si užívali perfektní náladu,hodně smíchu a pohody.
Vždycky po večerech jsme poseděli,udělali si něco dobrého na baštu a povídali a povídali.

V okolí je úžasná příroda,krásné lesy,obrovský rybník,takže čas mezi pasením a volnem jsme si užívali se psy procházkami po okolí.

Obrazek


Pasení našim hafanům vcelku šlo a byli den ode dne lepší.

Adélka mě překvapila hned první den,vůbec se jich nebála a krčila se a pásla očima,to mě moc potěšilo a vůbec byla moc šikovná,jen je to ještě 10 měsíční telátko,co si myslí že si s ní každý bude hrát.Takže výpady během pasení typu ukaž ovečko?Ty tam máš něco na očičku?Já ti to olíznu,umyju,no malá,pocem :-))) nás vždy zaručeně pobavily.

Holky bordeří byly od 2 dne nastartované,že pásly jedna radost a Agassi je takový pantáta co ukazuje ovečkám,že poslouchat se musí :-)
Prostě jsme si pasení užili všichni,jak my dvounohé,tak hafani a prožili krásné 4 dny ve společnosti kamarádů.Získali jsme nové přátele Lukyho a Dádu a doufáme, že se oni pobavili nejméně také tak jako my.

Cestu zpět snad nebudu ani komentovat,protože polovina posádky (Johanka a Vlaďka )požily před cestou lektvar a bylo veselo.

Pokud chcete někdy prožít báječné dny se psy a dobrou náladou,doporučuji připojit se k nám.

Chci Vám všem poděkovat za krásný výlet,Ivči za tu sklerozu,protože to slyším poprvé :-) a udržuje mi to správnou tepovou frekvenci, Johance za šílené reakce a věty,které snad nejsou všechny ani zapamatovat,každopádně pobaví a ta přirozenost je úžasná.Vlaďce za to že je jaká je a kdo ji zná ví o čem mluvím.

Lukymu za poskytnutí azylu,proškolení,krásné povídání a že to s námi vůbec vydržel :-)) a taky Dádě,která nám toho taky spoustu vysvětlila a pobavila nás historkami a ukázala jak pase s Ruby a Thorem.

 

A velký dík Elizabeth fon Kurviná(novozélandská linie pracovního AO:-)

 

 

 

Obrazek

Obrazek

je zlatá,že ? :-)))

 za názorné předvedení pasení,kdy byly ovce během 2 minut zahnány ukázkově do ohrady za pomocí agi povelů.

A taky Gwen a Lancovi,kteří s námi byli pořád a ukazovali jak na to.Pašáci :-)

 

Tak, a to stačí, pocem!



 

 

Vyhledávání

Novinky

13.07.2010 12:52

Pár aktualizací za poslední dobu

- Při posledním hárání jsem se snažila nakrýt emmičku ale bohužel bez úspěchu. Emmička byla na rexíka asi moc divoká a on byl docela nesvůj s toho že může skočit na fenečku když jindy nemůže. Takže na štěňátka si budeme muset ještě počkat. - Betka už je definitivně v důchodu. Beťulka bohužel začala...
15.06.2010 11:18

Memoriál Petra Sembola

Na druhém ročníku našeho skoro domovského závodu jsem startovala s Choky v kategorii babyshow a umístili jsme se na druhém místě hned po bráškovi Krtečkovi a třetí místo obsadil další bráška Cody. Na babyshow jsme ukázali jak se naši malí tolugáčci učí a všem jim to moooc šlo. Já jsem ani nastoupit...
15.06.2010 11:11

stránka Choky

dnes jsem se konečně dokopala k tomu abych vytvořila vlastní stránku naší malé Choky
02.05.2010 14:05

Memoriál Petra Sembola

Srdečně Vás zveme na 2. ročník Memoriálu Petra Sembola, který pořádá 29.5.2010 organizace Ostrava - Zábřeh v kategoriích ZZO, ZM, ZVV 1 a Baby Show. Přihlášky a propozice ke stažení na stránkách www.zko-zabreh.cz     Přihláška Propozice
07.04.2010 13:21

Přírustek

Ano, je to tak v pátek se k nám nastěhuje nový přírustek do rodiny. Je to fenka Australského ovčáka z chovatelské stanice Carcassonne tolugo jménem Brown Chocolate Carcassonne Tolugo. Další informace později :-)