Klubové závody Krnov 21.6.2008

21.06.2008 23:45
agility krnov + chalupa

Vlaďka mě přihlásila na závody v agility!Mě Berryho - Gift In Trics Gasko Prim

 

 

Abychom nejeli sami,tak jsme samozřejmě vyzvali tetu Adélkovou ať je nějaký sviják a taky že byl.My jsme jeli ještě s Elisabeth von Kurvina(Bety)

Obrazek

Elisabeth nám dělala roztleskávačku a já s Adélkou byli přihlášeni do závodu.

Brzy ráno jsme vstali,nabalili auto a vyrazili do Krnova,kde bylo v 8 hodin zahájení závodů.

Běhali jsme 2 běhy a potom legrácky jako tuneliáda a běhy na rychlost ve dvojicích.Ohromná legrace.

Zaběhali jsme si hezky,byl to den plný legrace.

Obrazek

Byli jsme s Vlďkou na 6 místě.Vzhledem k tomu,že hned vedle cvičáku je střelnice a ten den stříleli jako o život a spoustě pejskům se ta střelba moc nezdála,bylo vidět že se všichni snaží a agi nadšení bylo silnější než strach z hluku ze střelnice.Adélka byla na 3. místě.

 

Po ukončení závodů jsme nasedli do auta a pokračovali k nám na chalupu,kde jsme byli do neděle.

My celý zbytek dne lumpačili venku,hráli si a já jsem opět zamilovaný.....tentokrát do Adélky.myslím,že i ona do mě :o) Elisabeth je taky zamilovaná....do potoka u babičky na zahradě a kamenů v něm,pomalu z něj po celé 2 dny nevylezla.

Obrazek

K večeru jsme byli ještě s paničkama na dlouhé prochajdě po vesnici pozdravit místní hafany,pochlubit se,že my jsme agi psi a máme diplom.

Večer paničky se strejdou Albertem oslavovali narozeniny od Vlaďky,protože už je velká holka a má už 19!!

V neděli už jsme spíš odpočívali,běhali jen po zahradě a hráli si u domu,protože paničky byly nějaké unavené,nevím teda z čeho,ale absolutně nepoužitelné.

K večeru jsme jeli domů,my pejsci už v autě pospávali,holky mě odvezly domů k mamce Ivě do Dětmarovic a pak taky šupajdily domů.

 

Váš Berry

 

Děkujeme Lenči Blachové za fotečky :o)


Vyhledávání

Novinky

13.07.2010 12:52

Pár aktualizací za poslední dobu

- Při posledním hárání jsem se snažila nakrýt emmičku ale bohužel bez úspěchu. Emmička byla na rexíka asi moc divoká a on byl docela nesvůj s toho že může skočit na fenečku když jindy nemůže. Takže na štěňátka si budeme muset ještě počkat. - Betka už je definitivně v důchodu. Beťulka bohužel začala...
15.06.2010 11:18

Memoriál Petra Sembola

Na druhém ročníku našeho skoro domovského závodu jsem startovala s Choky v kategorii babyshow a umístili jsme se na druhém místě hned po bráškovi Krtečkovi a třetí místo obsadil další bráška Cody. Na babyshow jsme ukázali jak se naši malí tolugáčci učí a všem jim to moooc šlo. Já jsem ani nastoupit...
15.06.2010 11:11

stránka Choky

dnes jsem se konečně dokopala k tomu abych vytvořila vlastní stránku naší malé Choky
02.05.2010 14:05

Memoriál Petra Sembola

Srdečně Vás zveme na 2. ročník Memoriálu Petra Sembola, který pořádá 29.5.2010 organizace Ostrava - Zábřeh v kategoriích ZZO, ZM, ZVV 1 a Baby Show. Přihlášky a propozice ke stažení na stránkách www.zko-zabreh.cz     Přihláška Propozice
07.04.2010 13:21

Přírustek

Ano, je to tak v pátek se k nám nastěhuje nový přírustek do rodiny. Je to fenka Australského ovčáka z chovatelské stanice Carcassonne tolugo jménem Brown Chocolate Carcassonne Tolugo. Další informace později :-)