Dovolená na Šumavě

08.09.2009 11:51

25.8. – 30.8. jsme byli na dovolené u Lukyho Vaňourka na Šumavě a pásali ovečky jako o závod. A aby toho nebylo málo Petra  nás ještě před odjezdem nahlásila na zkoušky ZVOP, které se konaly v Budišově nad Budišovkou.

U Lukyho jako vždy pohoda a klídek, když se nám nic nechce nic neděláme když se nám chce tak můžeme dělat to, na co si vzpomeneme. Jsou tam agility, ovečky, flyball, a nebo rybník na koupání pesanů a taky pro nás dvounožce je kousek lom, kde je prej čistá voda na koupání. Na lomu jsme nebyli jelikož jsem byla celý týden dost nachlazená a tak jsem to nechtěla riskovat, že bych měla zbytek dovolené odležet.

 

Jinak také poprvé jsem spala v karavanu, a můžu říci, že se skoro může vyrovnat postýlce doma. Dáda v pátek musela odjet domů, protože své rodiče neviděla 14 dní a když ji teda mají živit tak je dobré je prej občas aspoň navštívit.

 

My jsme do Lukyho odjížděli v neděli v 1 ráno. Cesta celkem utíkala a jelo se dobře až na občasné mlhy ve kterých se nedalo jet více jak 70km/hod.

Do Budišova jsme přijeli dost brzy a tak jsem se ještě „natáhli“ v autě, na 2 hodinky a pak šli do boje.

V Budišově moc hezké prostředí, někteří příjemní lidé a počasí nám taky přálo takže taky povedený den a navíc se nám podařilo splnit zkoušku ZVOP. Sice paní rozhodčí říkala, že Betka dělá to co já chci a nepracuje jen sama, ale bohužel Betka není borderka tak jsem nic jiného než co tam předvedla nečekala. Ve druhém košáru už se Betka rozjela a ukázala, že opravdu o ovečky zájem má.

Musíme také pogratulovat Peťce s Adélkou a Ozzáčkem těm se taky zkoušky vydařili a také splnily, akorát naše Eliška nesplnila, ale nevadí splní příště.

 

Po Budišově jsme se už chystali domů a v tom telefon, že máme přijet na chalupu na oběd. Albert udělal výborné halušky se zelím a tak jsme se ještě nepapkali, trošičku odpočali, neřidiči dali po šťopíčku a pokračovali směr Ostrava a Karviná.

 

Za celou dovolenou musím poděkovat Lukymu a Dádě, za jejich trpělivost J a samozřejmě mandželce Petře, která celou tuhle akci zorganizovala.

Vyhledávání

Novinky

13.07.2010 12:52

Pár aktualizací za poslední dobu

- Při posledním hárání jsem se snažila nakrýt emmičku ale bohužel bez úspěchu. Emmička byla na rexíka asi moc divoká a on byl docela nesvůj s toho že může skočit na fenečku když jindy nemůže. Takže na štěňátka si budeme muset ještě počkat. - Betka už je definitivně v důchodu. Beťulka bohužel začala...
15.06.2010 11:18

Memoriál Petra Sembola

Na druhém ročníku našeho skoro domovského závodu jsem startovala s Choky v kategorii babyshow a umístili jsme se na druhém místě hned po bráškovi Krtečkovi a třetí místo obsadil další bráška Cody. Na babyshow jsme ukázali jak se naši malí tolugáčci učí a všem jim to moooc šlo. Já jsem ani nastoupit...
15.06.2010 11:11

stránka Choky

dnes jsem se konečně dokopala k tomu abych vytvořila vlastní stránku naší malé Choky
02.05.2010 14:05

Memoriál Petra Sembola

Srdečně Vás zveme na 2. ročník Memoriálu Petra Sembola, který pořádá 29.5.2010 organizace Ostrava - Zábřeh v kategoriích ZZO, ZM, ZVV 1 a Baby Show. Přihlášky a propozice ke stažení na stránkách www.zko-zabreh.cz     Přihláška Propozice
07.04.2010 13:21

Přírustek

Ano, je to tak v pátek se k nám nastěhuje nový přírustek do rodiny. Je to fenka Australského ovčáka z chovatelské stanice Carcassonne tolugo jménem Brown Chocolate Carcassonne Tolugo. Další informace později :-)