Coursing

22.11.2008 00:03

 

K tomuto sportu jsem přišla jak se říká ‚, jako slepý k houslím‘‘. To jednou Lucka řekla na cvičáku v Ostravě, že se koná v Ostravě coursing a že je to kousek jestli bychom nešli. Naše banda je pro každou srandu, tak jsme se rozhodli, že se zúčastníme.

Bylo úžasně, bombově prostě skvěle. Složení naší tlupy bylo zastoupeno mnou, Emmičkou a Betkou, dále s námi byla Lucka s ausíkama, Denča s Bublinkou, Rasťákem a Zdeňkem, Míša s Korfíkem a Míša s Labíkama a Alešem. Tentokráte jsme jeli bez tety Adélkové, protože ji schvátila viróza.

V pátek večer jsem ještě myslela, že nakonec nikam neodjedu, všichni v mém okolí byli překvapeni, že napadl sníh a nikdo nebyl připraven a neměl přezuto. Nakonec jsem jela na letních pneu.

V 8 ráno jsem dorazila na cvičák do Zábřehu, kde jsme se všichni sešli pokračovali dále. Na místě jsme všechny psiska vypustily a poté se šli nahlásit. Přihlášených se sešlo opravdu mnoho. Naše smečka šla až poslední, protože jsme byli nejpočetnější skupina.

První běh jsem myslela, že poběží spíše Emma než Betka, ale bylo tomu jinak. Emmičce se nezdála vzdálenost kterou by měla bez Betky nebo mě běžet, tak se vracela. Za to Betka předvedla, že i ve svých skoro desíti letech je ve výborné kondici a běžela jako o závod.

Celý den jsem si moc užila, psiska se vyřádily a tím byl úkol splněn.

 

Za fotky děkuji Petře Malochové, že i když se nemohla zúčastnit se svými pejsky tak nám alespoň zapůjčila foťák, aby se mohla doma v teple podívat jak to probíhalo.

 

 

Vyhledávání

Novinky

13.07.2010 12:52

Pár aktualizací za poslední dobu

- Při posledním hárání jsem se snažila nakrýt emmičku ale bohužel bez úspěchu. Emmička byla na rexíka asi moc divoká a on byl docela nesvůj s toho že může skočit na fenečku když jindy nemůže. Takže na štěňátka si budeme muset ještě počkat. - Betka už je definitivně v důchodu. Beťulka bohužel začala...
15.06.2010 11:18

Memoriál Petra Sembola

Na druhém ročníku našeho skoro domovského závodu jsem startovala s Choky v kategorii babyshow a umístili jsme se na druhém místě hned po bráškovi Krtečkovi a třetí místo obsadil další bráška Cody. Na babyshow jsme ukázali jak se naši malí tolugáčci učí a všem jim to moooc šlo. Já jsem ani nastoupit...
15.06.2010 11:11

stránka Choky

dnes jsem se konečně dokopala k tomu abych vytvořila vlastní stránku naší malé Choky
02.05.2010 14:05

Memoriál Petra Sembola

Srdečně Vás zveme na 2. ročník Memoriálu Petra Sembola, který pořádá 29.5.2010 organizace Ostrava - Zábřeh v kategoriích ZZO, ZM, ZVV 1 a Baby Show. Přihlášky a propozice ke stažení na stránkách www.zko-zabreh.cz     Přihláška Propozice
07.04.2010 13:21

Přírustek

Ano, je to tak v pátek se k nám nastěhuje nový přírustek do rodiny. Je to fenka Australského ovčáka z chovatelské stanice Carcassonne tolugo jménem Brown Chocolate Carcassonne Tolugo. Další informace později :-)