Best víkend na chaloupce

23.03.2009 13:05

Petra jedno odpoledne brouzdala na internetu a našla intenzivní trénink aglility v Liptáni, která je shodou náhod přes kopec od chaloupky, kterou má od Peti babička na Bučávce. Tak jsme si řekli, že si potřebujeme odpočinout a poblbnout se psy a že zajedem na chaloupku za babičkou na víkend. Samozřejmě nám na chalupě nesměli chybět Albert s Vaškem, aby bylo o sviják postaráno.

 

V pátek jsme se domluvili, že vyvenčím Elišku a Peťka nás vyzvedne. Tak to taky bylo sice jsme vyjeli po menším zpoždění, ale dorazili jsme ještě dobře. Na chalupě už jsme byli očekávané J. Rozbalili jsme našim krakenům domečky a  já jsem si dala s Albertem na dobré spaní po šťopíčku a hurá spát. Ráno, ale pro mě bylo peklo. Nemohla jsem rozlepit oko a jediné štěstí jsem měla, že Peťka byla v  mnohem lepším stavu a tak vše sbalila, uvařila čajík a kafé do termosky a jelo se do boje. Přijeli jsme na místo, kde už čekala skupinka psů a lidská smečka stavěla sekvence. My jsme postavili stany pro naše krakeny a šli cvičit. Emičce se hned ráno nelíbilo počasí, protože bylo mokro a zima, ale Emmík se stím poprala moc hezky a snažila se mi dělat radost. Po Emmici dopoledne nastoupila i Adélka a té to taky moc šlo na to, že agility tak často jako Emma nevidí. Akorát Peťka pořád tvrdila, že Aďa to umí akorát panička jí to kazí J.Cvičili jsme do půl jedné a potom jsme se rozprchli na oběd.

 

Albertovi musím moc pochválit jeho kuchařské umění, a už jsem se přesvědčila o tom že nám nesmí chybět v létě na Šumavě u Lukyho.

 

Na druhou hodinu jsme už zase fičeli do Liptáně cvičit. Vylezlo nám sluníčko takže bylo i příjemné počasí a Emma ukázala, že když je teplo tak umí makat. S výkonem Emmy na této intenzivce jsem moc spokojená. Vytáhla jsem i Betku a ta jako babička asi neměla náladu tak se jí moc nechtělo, ale nedivím se jí už má svoje za sebou J. Odpoledne přijela za námi na návštěvu Katka s Tomem a Aginkou tak si naši psy poběhali ještě na zahradě a my kecali u kafíčka a šťopíčků. Já jsem si teda už šťopíček nedávala, ale za to Peťa  šťopíčkovala i za mě J.

 

Neděli jsme prožili tak celkem odpočinkovou. Odpoledne jsme vyrazili směr Ostrava a Karviná a vůbec se nám nechtělo.

 

Ještě jednou moc děkuji Peťce a její smečce, Libě za to co se mě snažila naučit celou sobotu a všem za super strávený víkend.

 

Fotečky najdete ve fotoalbu.

 

Vyhledávání

Novinky

13.07.2010 12:52

Pár aktualizací za poslední dobu

- Při posledním hárání jsem se snažila nakrýt emmičku ale bohužel bez úspěchu. Emmička byla na rexíka asi moc divoká a on byl docela nesvůj s toho že může skočit na fenečku když jindy nemůže. Takže na štěňátka si budeme muset ještě počkat. - Betka už je definitivně v důchodu. Beťulka bohužel začala...
15.06.2010 11:18

Memoriál Petra Sembola

Na druhém ročníku našeho skoro domovského závodu jsem startovala s Choky v kategorii babyshow a umístili jsme se na druhém místě hned po bráškovi Krtečkovi a třetí místo obsadil další bráška Cody. Na babyshow jsme ukázali jak se naši malí tolugáčci učí a všem jim to moooc šlo. Já jsem ani nastoupit...
15.06.2010 11:11

stránka Choky

dnes jsem se konečně dokopala k tomu abych vytvořila vlastní stránku naší malé Choky
02.05.2010 14:05

Memoriál Petra Sembola

Srdečně Vás zveme na 2. ročník Memoriálu Petra Sembola, který pořádá 29.5.2010 organizace Ostrava - Zábřeh v kategoriích ZZO, ZM, ZVV 1 a Baby Show. Přihlášky a propozice ke stažení na stránkách www.zko-zabreh.cz     Přihláška Propozice
07.04.2010 13:21

Přírustek

Ano, je to tak v pátek se k nám nastěhuje nový přírustek do rodiny. Je to fenka Australského ovčáka z chovatelské stanice Carcassonne tolugo jménem Brown Chocolate Carcassonne Tolugo. Další informace později :-)